Τι κερδίζει το παιδί παίζοντας με τον κύριο Πατάτα;
*Με τη συνεργασία της λογοθεραπεύτριας, Μαρικάς Μπαντανά.
Παίζοντας με τα μέλη του σώματος του Κυρίου Πατάτα τα παιδιά:
- Ενθαρρύνονται να κρατούν και να χρησιμοποιούν την τριποδική λαβή (αντίχειρας, δείκτης και μεσαίο δάχτυλο). Αυτό θα τα βοηθήσει αργότερα να κρατούν το μολύβι με το σωστό τρόπο.
- Επίσης χρησιμοποιούν και τα δύο χεράκια στη μέση γραμμή του σώματος, το ένα κρατάει το σώμα του Κου Πατάτα σταθερό και το άλλο τοποθετεί τα κομμάτια. Έτσι επιτυγχάνεται ο συγχρονισμός των δύο πλευρών του σώματος.
- Μαθαίνουν τα αναγνωρίζουν και να ξεχωρίζουν τα μέλη του σώματος.
- Αναπτύσσουν το συμβολικό παιχνίδι και εκφράζουν τα συναισθήματά τους.
- Εξελίσσουν το παράλληλο παιχνίδι καθώς σε επόμενο στάδιο μπορούν να παίξουν μαζί με κάποιον ενήλικα και να συνεργαστούν.
- Εξασκούνται σε προ-μαθηματικές έννοιες και χωροταξικές (πάνω στο, μέσα σε, πάνω από κλπ)
- Βελτιώνεται ο οπτικοκινητικός συντονισμός του παιδιού.
- Αντιγράφει μοντέλο από εικόνα, που στη συνέχεια θα το βοηθήσει να αντιγράφει σχήματα και γράμματα.
- Μαθαίνει να επιλέγει ανάμεσα σε αντικείμενα.
- Αναπτύσσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, ειδικά μικρότερα παιδάκια που δεν μιλάνε ακόμα μαθαίνουν πως αντί να έχουν εκρήξεις θυμού μπορούν να δείξουν αυτό που θέλουν.
- Μαθαίνουν τη διάκριση και κατονομασία των χρωμάτων.
- Απαντούν σε ερωτήσεις «Ποιος/Τι/Που».
- Χρησιμοποιούν τον πληθυντικό.
- Ακολουθούν εντολές με χρονικές έννοιες (βάλε πρώτα τη μύτη και μετά το στόμα).
- Είναι απλά διασκεδαστικό!!!